Defect bij ontvangst

Voldoet jouw bestelling bij ontvangst niet aan de kwaliteitseisen? Onze welgemeende excuses hiervoor! neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We doen ons uiterste best om ten alle tijden een passende oplossing te bieden! Graag horen wij of je een nieuwe wenst te ontvangen, uiteraard is het ook mogelijk om je geld terug te krijgen.

Garantietermijn

Mocht jouw product defect raken, dan kun je natuurlijk óók op ons rekenen! Naast de wettelijke garantietermijn is het bij ons namelijk zo dat de garantietermijn van de betreffende leverancier van toepassing is. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Van al onze producten mag je in alle redelijkheid verwachten dat deze doen wat wordt verwacht. Klachten en oplossingen worden ten alle tijden besproken wanneer we het product in handen hebben.

Wil je gebruik maken van de garantie of reparatie? Dan vragen we je het volgende te doen, zodat we jouw retour zo soepel en snel als mogelijk af kunnen handelen:

  • Kom langs in een van onze winkels, graag met aankoopbewijs.
  • Stuur een e-mail met daarin de klachtomschrijving, een foto van de klacht, je contactgegevens en het aankoopbewijs of bestelbevestiging. Na ontvangst van je e-mail zullen wij contact opnemen met de leverancier. In sommige gevallen vragen wij het artikel op te sturen. Wanneer de reparatie binnen een jaar na aankoop valt kan dit kosteloos via een PostNLpunt, je ontvangt hiervoor per mail een retourticket. Na dit jaar draag je zelf de kosten voor het retourneren.
    Zodra het product bij ons binnen is, beoordelen wij en de leverancier of het onder garantie en/of reparatie valt en informeren wij je hierover binnen 5 werkdagen.

Klachten

Waar kan ik met mijn klacht terecht? 
Ben je niet tevreden met je bestelling? Dan vernemen we dit graag! Wanneer je een klacht en/of opmerking hebt over (één van) onze producten of onze service, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Wij verzoeken je vriendelijk eerst contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 06.38929322 of een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij streven ernaar om klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken vanwege drukte, dan doen wij ons uiterste best om deze binnen 3 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden.

Wat zijn de garantievoorwaarden?
Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden van toepassing. 
Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 
Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie. Deze klacht nemen wij te allen tijde in behandeling en wij bieden hiervoor direct een passende oplossing. 
Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dien je in het bezit te zijn van het aankoopbewijs (tevens garantiebewijs). 

Zie ook onze Algemene Voorwaarden 

Indien de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform 

Mochten wij niet in staat zijn om jouw klacht in behandeling te nemen en je ervaart een geschil, dan kun je deze indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Ook kun je de klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Algemene bedrijfsgegevens

Koffershop.nl (handelsnaam van Ed de Jong Lederwaren B.V.)
Hoorn 418 b
2404 HL, Alphen aan den Rijn

KVK:28098744
BTW:8126.49.977BO1
Bankgegevens
Rabobank: 3917.30.991
IBAN: NL 04 RABO 0391 7309 91